Navigeer eenvoudig

Club van 100

Nee, de Club van 100 is geen club waar honderd mensen in zitten. En nee, de Club van 100 is ook geen club waarvan de leden minimaal 100 jaar oud zijn. Leden, oud-leden en ook belangstellenden kunnen lid worden van de Club van 100. De Club van 100 is partner van KV Vitesse.

Leden betalen jaarlijks €50,00 EUR als lidmaatschap en dit wordt geïnvesteerd in de vereniging. Een groot voordeel hiervan is dat uitsluitend de leden van de club van 100 besluiten wat er met hun geld gebeurt. Zo zijn er in het verleden als prachtige dingen gekomen, zoals de geluidsinstallatie, de boenmachine, het speeltuintje en de luifel boven het terras.

Naast overleggen met het elkaar over waar het geld voor gebruikt zal worden, spreken de leden ook weleens af om gezellig bij elkaar te komen.

Mocht u nu interesse hebben om de club op deze manier te steunen, meld je aan via: club100@kvvitesse.nl