Woensdag 18 september 2019.
Op het veld van Vitesse was vanavond een leuke wedstrijd te zien van ons midweekteam die de eerste thuiswedstrijd speelde.
Het team was zeer gemotiveerd om te winnen na het verlies van de wedstrijd van vorige week uit tegen Vriendenschaar. Natuurlijk wilde ze de allereerste thuiswedstrijd winnend afsluiten.
Na een achterstand in de eerste vijf minuten kwam het team op stoom en begon het te lopen. Na 12 minuten stond er een 3 – 3 op het scorebord. Het scoren ging steeds makkelijker
waardoor ze de rust ingingen met een voorsprong.
In de rust een heerlijk bakje thee, het was tenslotte best koud aan het worden.
In de tweede helft wist het team de voorsprong vast te houden en uiteindelijk de wedstrijd te winnen met een ruime uitslag van 13-7.
Allen gefeliciteerd met deze mooie uitslag en veel succes bij de volgende wedstrijden. Voorlopig staan jullie op een mooie 3e plek in de lijst, klasse !!
De volgende thuiswedstrijd staat gepland op 9 oktober, dus kom ook om ons nieuwe mwt aan te moedigen.