Navigeer eenvoudig

KV Vitesse is een korfbalvereniging in Barendrecht die naast de korfbalactiviteiten ook diverse andere activiteiten faciliteert, zoals Koersbal en CombiFit. De club is in 1934 opgericht.De prestaties binnen het veld zijn voor de club uiteraard belangrijk. Naast korfbalprestaties streeft de club er echter ook naar een aangename sfeer te creëren buiten het veld. Vitesse speelt haar thuiswedstrijden op Sportpark de Bongerd. Daar zijn zowel het veld en de zaal gevestigd.

Naast seniorenteams en jeugdteams kun je bij Vitesse ook korfballen als je een lichamelijke of verstandelijke beperking hebt. De club heeft twee G-teams en er zijn coaches die de spelers begeleiden. Zo wordt er getraind en worden er toernooien gespeeld.

Vitesse streeft naar een goede sfeer binnen de club, getuige ook de vele activiteiten die worden georganiseerd. Daarbij zijn alle vrijwilligers die de club helpen van groot belang. De jeugd gaat regelmatig een avondje bowlen of iets anders leuks doen. Voor de ouderen zijn er feesten en gezellige avonden. Voor jong en oud is er het Vitesse-kamp. Sinds jaar en dag reist een grote Vitesse-enclave naar Loon op Zand om een weekend gezellig met elkaar op te trekken.