VITESSE TROTS OP GENOMINEERDEN SPORTGALA

Het onvolprezen Barendrechtse Sportgala vindt dit jaar plaats op vrijdag 6 maart a.s.

Vitesse speelde in de voorbereiding op het Sportgala al een opvallende rol.

De kick-off vond plaats in de Vitesse kantine tijdens het Sportcafé in december jl.

Daar was Vitesse C1 ook de allereerste Barendrechtse inzending voor een nominatie.

En de promo tour in januari begon ook bij Vitesse waar de zaterdag met een feestelijke sportgala taart werd aangevangen.

Nu zijn de shortlists bekeken en gewogen en de genomineerden afgelopen week bekend gemaakt.

Vitesse is er trots op dat wij in twee categorieën meedoen voor de prijzen en wil de genomineerden dan ook van harte feliciteren:

• In de categorie Parasporter is genomineerd Victor Touw. Victor was jarenlang bij Vitesse G te vinden, altijd enthousiast en met een enorm uithoudingsvermogen. Victor is supersnel en ook daarom steeds van grote waarde voor het team. Hij sloeg zelden een training of wedstrijd over. De afgelopen periode is hij op zichzelf (begeleid) gaan wonen, wat helaas niet meer te combineren is met korfballen bij Vitesse. Maar de nominatie is dubbel en dwars verdiend!

• In de categorie Meest Belovende Sportploeg is genomineerd: Vitesse C1.
    Vitesse C1 kende een ongekend goed seizoen vorig jaar. Zowel op het veld (2x zelfs) als in de zaal werden de Vitesse pupillen van Yerman van Genderen en Robin van der Pol kampioen in de eerste klasse, waarna 2 NK’s volgden: in de zaal werd C1 diep in Oost-Groningen 4de. Op het veld volgende de bekroning met een geweldige 3de plek op het NK in Ridderkerk.

Tot slot wil Vitesse ook Sanne van der Werff van harte feliciteren met haar nominatie voor Sportvrouw van het jaar. Sanne begon haar korfbal carrière bij Vitesse, verhuisde jaren geleden naar PKC en klom daar op tot de absolute top: Sanne speelt nu in zowel PKC 1 als in Jong Oranje en heeft al een wereldtitel op haar naam staan.

Vitesse wenst Victor, Sanne en C1 een fijne avond toe op 6 maart en veel succes bij de verkiezingen!