Afgelopen weekend kreeg het bestuur van KV Vitesse het trieste bericht dat op 91-jarige leeftijd ons trouwe erelid en oud-voorzitter Marius Fӧrrer is overleden. Marius was een Vitesse lid in hart en nieren. Talloze functies heeft hij bekleed bij Vitesse en altijd was hij zeer betrokken bij de club. Menig thuis- en uitwedstrijd was Marius supporter van zijn vlaggenschip zoals hij altijd de selectie noemde. Diverse taken heeft Marius bij Vitesse uitgevoerd waaronder o.a. de organisatie van de grootse viering van ons 50-jarig jubileum, zeker een van zijn organisatorische hoogtepunten en natuurlijk de functie van voorzitter die hij vele jaren bekleed heeft.  Op de foto die destijds gemaakt is van alle Vitesse leden is Marius als een trotse man te vinden tussen al zijn Vitesse vrienden.
Tot lang bleef Marius betrokken bij zijn Vitesse. Kwam bijna altijd opdagen op algemene ledenvergaderingen en wist op zijn rustige en wijze manier goede adviezen te geven aan onze club.

We verliezen in Marius een betrokken en zeer gewaardeerd Vitesse lid en wensen Pieter, Marjo en Benthe veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur KV Vitesse Barendrecht
Leo Visser, voorzitter.