Beste leden,

Het seizoen loopt al weer bijna op zijn einde. Daarom wil Vitesse samen met jou op 6 juli 2019 het seizoen eindigen met de KV Vitesse slotdag! Hieronder kan je lezen wat er wordt georganiseerd en hoe je je kan opgeven. Lees dit bericht daarom ook goed door! Heb je vragen? Stuur deze dan naar activiteiten@kvvitesse.nl

Tijd Activiteit
11.15 – 11.45 Inloop en spel uitleg vrijwilligers
11.30 Pannenkoeken eten (deelnemers vossenjacht)
12.00 – 14.00 Vossenjacht
15.00 – 17.00 Schutterstoernooi Lage palen + G (hoge palen)
Schutterstoernooi Hoge palen  – voorronde;
17.00 – 19.00 BBQ
19.30 – 21.00 Schutterstoernooi Hoge palen – finaleronde;
21.00 tot 0.00 Gezellige avond in de kantine van Vitesse

Hieronder wordt per activiteit een korte uitleg gegeven

Vossenjacht
Voor alle leden van Vitesse word een Vitesse vossenjacht georganiseerd. Onder begeleiding van een volwassene ga je op zoek naar verschillende vossen die verstopt zitten op en rondom de Bongerd. Voorafgaand aan de vossenjacht eten we met zijn allen pannenkoeken! Deelname is gratis.

Schutterstoernooi en BBQ
Ook deze slotdag wordt weer het schutterstoernooi gehouden! Echter, dit jaar is er een andere opzet! Tussen de voorrondes en de finalerondes is er dit jaar namelijk een BBQ georganiseerd!

• De lage palen competitie (F, E, D, G) begint om 15u en is om 17u afgelopen. De G speelt uiteraard op de hoge palen! Aan het einde van het toernooi kan je BBQen.
  • De hoge palen spelen tussen 15u en 17u de voorrondes en gaan vervolgens van 19u tot 21u de finalerondes spelen. Tussen deze rondes kan je deelnemen aan de  BBQ.

Deelname aan het schutterstoernooi is gratis. Deelname aan de BBQ kost voor volwassenen €6,00 en voor kinderen €3,50.
Voor iedereen die niet wilt deelnemen aan de BBQ blijft de keuken van de kantine geopend. Chef’s special: Kapsalon voor €5,00.

Opgeven
Opgeven voor het schutterstoernooi kan door een mail te sturen naar leo.visser@tip.nl. Vermeld hierbij met wie je in een team zit (per team van 2 is 1 aanmelding voldoende) en of je mee wilt doen met de hoge palen of de lage palen competitie.

Opgeven voor de andere activiteiten (Vossenjacht en BBQ) kan via het onderstaand formulier.

Helpen met de slotdag
Deze dag kan natuurlijk niet zonder vrijwilligers! Helpen kan door een pak pannenkoeken te bakken of de helpen bij de vossenjacht. Wil je helpen? Vul dan dit formulier in!