Sven Golz keert terug bij Vitesse.

Na een jaar afwezigheid keert Sven Golz terug bij Vitesse. De speler die in de jeugd van Vitesse speelde en daarna zijn geluk succesvol bij Deetos en Fortuna beproefde, keerde twee seizoenen geleden al terug naar zijn Barendrechtse roots. Vanwege de coronaperiode verliep deze terugkeer niet helemaal bevredigend.

Nadat Sven een jaar stopte, is het bij hem weer dusdanig gaan kriebelen dat hij komend seizoen zijn rentree in de Vitesse-selectie zal maken. Daar zijn wij als club zeer blij mee uiteraard.

Sven Golz is na Sander den Ouden de tweede speler die zich bij de Vitesse-selectie voegt. Daar staat tegenover dat de routiniers (in dit geval beter: de oudere spelers, want nog jong zat …) Dennis van der Pol en Sebastiaan Berkman bezig zijn aan hun laatste wedstrijden als lid van de Vitesse-selectie. Ook Esmeralda Meijboom en Lisa van der Schelde hebben hun afscheid aangekondigd.