WK bij Vitesse

Juni is het dan zo ver, heel de wereld zit aan de buis gekluisterd, Nederland kleurt weer oranje, de voetbalgekte breekt los. En als iets goed bij onze club past is het wel oranje.

Dit jaar gaan we weer met z’n allen voetbal kijken in D’n Otter. Wij zorgen dat de drankjes koud staan en de frituur warm is. De wedstrijd is zaterdag om 19.00 dus iedereen die gelinkt is aan onze club is van harte welkom, van jong tot oud. De hekken openen om 17.00 en heten we jullie, hopelijk in grote getalen welkom.

Tot snel de AC & KC