Beste allemaal,

Een tijdje geleden hebben wij helaas moeten melden dat Vitesse op slot ging. Een lastige beslissing die we hebben moeten nemen maar gezien de kerstvakantie en de lockdown een logische.
Natuurlijk willen we zo snel mogelijk weer van start maar zullen ons moeten houden aan de richtlijnen.

Achter de schermen wordt er hard nagedacht en gewerkt om te kijken in welke vorm we weer open kunnen gaan.
Hiervoor zullen we wel de persconferentie nog af moeten wachten.

Wij hopen dat we binnenkort hier meer kunnen melden en dat dit ook positief zal zijn.

Verder wordt er momenteel een begin gemaakt aan het opfrissen van de kantine. Mocht je benaderd worden of al zijn om te helpen heel fijn. Mocht je nog niet benaderd zijn maar heb je
wel interesse om te helpen geef het door aan de kantinecommissie. We kunnen alle hulp goed gebruiken.

In het bestuur zijn wij nog op zoek naar een aantal mensen die ons kunnen helpen in het bestuur.
Wij zijn op zoek naar iemand voor :

– ledenbehoud
– vrijwilligersbeleid
– algemeen bestuurslid met diverse taken
– ondersteuning / hulp voor penningmeester

Staat hier iets bij waarvan je denkt dit zou iets voor mij kunnen zijn meld je dan bij het bestuur zodat we hierover met je in gesprek kunnen gaan.

Laten we samen kijken hoe we bij Vitesse weer een nieuwe, gezonde en frisse start kunnen maken.

Hopelijk tot snel allemaal.

Wij kijken ernaar uit !!

Bestuur KV Vitesse.