Beste leden, ouders van leden, sponsoren en overige betrokkenen en volgers van onze mooie club, op het moment dat je dit Digitaaltje ontvangt lijkt de wereld van onze club weer een stuk normaler. Per 25 februari zijn de meeste coronamaatregelen komen te vervallen. Dat betekent voor ons als KV Vitesse dat het vanaf die datum niet meer nodig is om bij binnenkomst in de sporthal je QR code te laten zien of om QR codes van onze gasten te scannen. Dat scheelt een hoop werk voor onze vrijwilligers die zich elke week ingespannen hebben om de QR controle uit te voeren, zij kunnen weer de focus leggen op hetgeen wat we altijd en graag doen!
We willen (en ik neem aan ook die van jou) onze dank en waardering overbrengen aan de vele vrijwilligers die de QR code scanning en alle andere randzaken plus de organisatie daarvan voor hun/haar rekening hebben genomen. Kortom we kunnen weer gaan genieten van hopelijk vele mooie en sportieve wedstrijden, de gezellige en zo belangrijke sociale contacten met elkaar en dit alles gelardeerd met de heerlijkheden uit onze kantine. Dit alles mede mogelijk gemaakt door wederom al die zo belangrijke vrijwilligers!
Ik hoop de komende tijd weer veel betrokkenen Vitesse leden (korfballers en boulers) te zien en spreken en met elkaar te werken aan een sportieve, sociale en ambitieuze club. We hebben gezien de afgelopen periode van ruim 2 jaar hoe snel je het bijzondere als lid en club kan “omarmen”, echter terug naar het gewone clubleden is iets waar we allemaal naar uitzien. We mochten op vele van jullie rekenen, qua begrip en hulp. Er is geen onvertogen woord gevallen onder onze leden en in de tussentijd is er enorm veel werk verricht.
Er zijn ouders van onze jonge leden druk bezig geweest met het verfraaien van de wandelgangen van het clubhuis, de kluscommissie heeft met hulp van een aantal harder werkers en deskundige leden de bedrading van de scoreborden opnieuw gelegd. De commissies hebben samen met het bestuur hard gewerkt aan de ambitie voor de komende 5 jaar en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom we hebben niet stil gezeten!
We hopen jullie allemaal in grote getale weer te zien sporten en genieten van onze teams/ boulers en club, Vitesse is klaar om weer helemaal op te starten waar nodig en door te pakken waar we al onderweg zijn!

Namens het bestuur,
Willem Booij