De loten zijn verkocht….en jullie zijn benieuwd naar de uitslag….

De afgelopen maanden hebben jullie je allemaal ingezet om zoveel mogelijk loten te verkopen om zo een mooi bedrag voor KV Vitesse bij elkaar te halen. En dat is gelukt ook, er is een bedrag van €2.672,04  bij elkaar gebracht door alle leden met elkaar. Het grootste deel van de loten is via de digitale weg verkocht.

Wij willen alle actieve Vitesseleden bedanken voor hun inzet.

Vanuit Vitesse hebben we een prijs voor degene die de meeste loten heeft verkocht. De topverkoper van dit jaar is een speler die nog niet zo heel lang bij Vitesse korfbalt, nu voor het derde jaar. Damian uit de C2 heeft in zijn eentje 68 loten verkocht, op de hielen gevolgd door Liam uit de D2 met 67 loten. Ook de broer en zus Oudenaarden zijn weer heel enthousiast bezig geweest, Lucas  (D1) en Lea (F1) hadden vorig jaar bij elkaar 103 loten verkocht!! Nu waren dat er 122 (allebei 61). Waarmee zij samen met Jolie (F2), 60 loten, een eervolle vermelding krijgen.

Daarnaast hebben nog een aantal kinderen 25 loten of meer verkocht, zij krijgen van de Grote Club Actie een medaille, omdat de Grote Club Actie 25 jaar bestaat. De medaille is voor en komt zo snel mogelijk naar:

Damian C2

Sarah D1

Lucas D1

Liam D2

Elia D2

Marith D2

Linne D2

Max E1

Eline E2

Floor E3

Oscar F1

Lea F1

Jolie F2

Noah F3

Wij willen jullie allemaal enorm bedanken voor jullie inzet om veel loten te verkopen. Dus, dank jullie wel allemaal en op naar volgend jaar.

Sportieve groet,

Evelien Kapteyn en José Weeda