HELDEN VAN VITESSE BOKAAL UITGEREIKT

Op de Algemene Ledenvergadering van afgelopen vrijdag is traditioneel ook weer de Helden van Vitesse Bokaal uitgereikt.

De komende twaalf maanden mag Ruben Visser zich de trotse tijdelijke eigenaar van deze wisselbeker noemen. Hij werd door voorzitter Willem Booij tijdens de vergadering in het zonnetje gezet en terecht geprezen voor al het werk dat hij met niet aflatend enthousiasme voor de vereniging verzorgt.

In zijn rol als wedstrijdsecretaris regelt en coördineert Ruben alle schema’s omtrent wedstrijden, het opgeven van teams, maar ook het schakelen tussen clubs, KNKV en scheidsrechters bij wijzigingen. Tevens zorgt hij er ook voor dat de coördinatoren hun werk goed kunnen doen en is hij voor de CTZ onmisbaar als bewaker van de agenda, planning en actielijst.

Verder is Ruben enorm positief aanwezig als trainer, is hij nooit te beroerd om ergens te helpen als er een gaatje valt en gaat er in zijn rol als wedstrijdsecretaris eigenlijk nooit iets fout, wat een enorme verdienste is. Kortom, een meer dan terechte keuze; proficiat Ruben!