Deze zaterdag 16 maart is het zover: Vitesse 2 kan een ongekende prestatie leveren en kampioen worden in de overgangsklasse.
Maar makkelijk is anders, want tegenstander Die Haghe staat maar 1 punt achter. Het is de allerlaatste wedstrijd, dus de winnaar wordt kampioen.
Bij een gelijkspel pakt Vitesse titel en promotie, een ongekend slot van een nu al legendarische zaalcampagne van Vitesse 2.
Reden genoeg dus om een supportersbus te regelen en dat is gelukt. Minstens 50 mensen kunnen met de bus mee, dus geef je snel op via dit Google aanmeld formulier .

Even de feiten op een rijtje:
•⁠ ⁠Bus heeft een capaciteit van 50 personen, eventueel kunnen we nog opschalen naar een bus van 58 personen. Dit is afhankelijk van beschikbaarheid, dus hoe sneller we de bus vol hebben, hoe eerder we dat kunnen regelen.
•⁠ ⁠De bus wordt gesponsord door BMS Forwarding! Hierdoor kan iedereen gratis mee! Bij inschrijving geven we prioriteit aan jeugdleden, daarna is er ruimte voor oudere leden/andere belangstellenden.
•⁠ ⁠Bus vertrekt stipt om 15.00 uur vanaf sporthal De Bongerd in Barendrecht en stipt om 20.00uur vanaf het sportpark in Den Haag.

Geef je snel op, kom in het oranje en schreeuw Vitesse 2 naar de titel!
Vol=vol!