Beste Vitesseleden,

In deze tijd van het jaar kunnen we elkaar helaas niet fysiek ontmoeten in de sporthal om elkaar fijne feestdagen te wensen. Maar niet getreurd! Op het KV Vitesse Kerstforum kan jij alle Vitesseleden fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen. Wil jij ook iets delen op ons forum? Stuur dan een mailtje naar activiteiten@kvvitesse.nl en dan komt het vanzelf op dit forum.

Fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Bestuur KV Vitesse:

2021 was opnieuw een bijzonder jaar, waarin we steeds opzoek gingen naar wat we wèl konden.
Dat gold zeker ook in de afgelopen weken. Met gepaste trots kijken we terug op bijzondere dagen waarin we onze club via de livestream vaker bezochten dan de hal.

Dank aan alle mensen, die het trainen, spelen en kijken mogelijk maakten binnen alle beperkingen.
Wij wensen onze leden, supporters en sponsoren warme feestdagen toe, waarin er ruimte is om rust te nemen en samen te zijn.
En voor 2022 zetten wij met jullie in op een gezond en sportief jaar!

Willem Booij: