Vanaf het nieuwe seizoen zal Lisette Mikkers Vitesse verlaten voor een avontuur bij Vriendenschaar. Lisette heeft van jongs af aan bij Vitesse gespeeld, doorliep daar alle jeugdteams en was de afgelopen jaren een vaste waarde in Vitesse 1.

Daarnaast is Lisette als vrijwilliger onlosmakelijk verbonden geweest aan onze club en hebben we haar in veel verschillende rollen actief gezien. Naast het coachen van teams was zij met grote regelmaat te zien achter de bar, actief voor de kledingcommissie, activiteitencommissie, als kampvrijwilliger en in andere rollen die bijdragen aan het wel en wee van onze club.

Na deze lange periode in het oranje verruild Lisette de club nu dus voor het Groen-Zwart van Hardinxveld. Vitesse is Lisette ontzettend dankbaar voor alle tijd en energie die zij in de club Vitesse heeft gestoken, zowel in als om het veld. We zullen haar enthousiasme en fanatisme in het veld missen en wensen haar veel sportief succes en plezier bij Vriendenschaar.

CTZ KV Vitesse

.