Beste korfballers van Vitesse,

Jullie hebben waarschijnlijk wel gezien dat er nieuwe inschietshirts zijn. De oude leken teveel op het wedstrijdshirt waardoor we deze niet mogen gebruiken als shirt om in te spelen bij uitwedstrijden.
Wij hebben met de leverancier gesprekken gevoerd wat erin geresulteerd heeft dat de huidige inschietshirts vervangen worden door de nieuwe. Ook is er nu een verschil tussen dames en heren net zoals bij de wedstrijdshirts.
De shirts worden kosteloos omgeruild.
Er is een bestelling geplaatst en wij hopen dat de nieuwe shirts snel geleverd kunnen worden. Zodra deze er zijn ontvangen jullie bericht en kunnen de nieuwe shirts afgehaald worden, tegelijkertijd kan dan het oude shirt worden ingeleverd.
De nieuwe inschietshirts zijn besteld op basis van het huidige wedstrijdshirt welke de leden nu hebben (voor de leden die al een inschietshirt besteld hadden).
We hopen op deze manier een goede oplossing te hebben gevonden.
Mochten er nog vragen over zijn stuur dan een mail naar :
Met vriendelijke groet,
Jeanette en Sebastiaan.