Helaas kunnen wij elkaar in deze tijden minder vaak zien en spreken. Waar eerst het publiek niet meer aanwezig mocht zijn bij de wedstrijden, zijn nu bij de aangescherpte Corona-maatregelen alle wedstrijden er volledig uit gehaald. Toch zouden wij graag de binding van Vitesse leden met onze sponsoren juist nu willen versterken. Daarom gaat Vitesse starten met een online sponsor-van-de-week! Vanaf nu krijgt elke week een sponsor de spotlights van Vitesse op zich gericht, zowel op de site als op onze socials. Dit zijn de bedrijven en de mensen die Vitesse een warm hart toedragen. Wij zijn er trots op hen als sponsor in ons midden te hebben, dus houd deze rubriek wekelijks in de gaten. Het eerste spotlight is voor Aad van Loon Sport. Eigenaar Remon van Loon is een goede bekende vanen graag geziene gast bij Vitesse; tevens al jaren shirtsponsor in de jeugd. Eerder dit jaar stelde Vitesse haar velden open voor Aad van Loon Sport, toen de lockdown zijnsportschool dicht hield. Nu heeft Remon met een geweldig gebaar zijn sportschool voor Vitesse geopend, aangezien het sporten in verenigingsverband vaak niet makkelijk en soms onmogelijk is. Exclusief voor Vitesse leden is de sportschool elke zaterdag tussen 13.00 en 14.30 uur geopend voor een gratis anderhalf uurtje buffelen. Uiteraard is 30 mensen de max en aanmelden vooraf daarom verplicht. Een mooi voorbeeld van hoe de samenwerking tussen sponsor en vereniging ook (of juist) tijdens deze Covid-crisis gestalte krijgt. Vitesse is Remon van Loon dan ook zeer erkentelijk voor dit gebaar.