Van het bestuur.

Het bestuur is simpelweg erg blij om bekend te kunnen maken dat Sebastiaan Berkman wil toetreden tot het bestuur van onze mooie club. Het bestuur heeft het afgelopen jaren gemerkt dat extra capaciteit erg welkom is, net als extra denk en doe kracht.

Dat Sebastiaan deze stap zet is erg fijn en bijzonder waardevol, een ‘jonge hond’ met energie en nieuwe ideeën is bijzonder welkom in ons bestuur. Sebastiaan zal als algemeen lid (dus zonder portefeuille) gaan warmlopen om in de ALV benoemt te worden.

We wensen Sebastiaan enorm veel plezier toe en kijken uit naar een fijne en succesvolle samenwerking.  In onderstaand bericht introduceert Sebastiaan (voor zover nodig) nog even uitgebreid.

Met sportieve groet,

Willem Booij, voorzitter

Beste mede Vitessenaren,

Komend seizoen hoop ik, met goedkeuren van de leden, toe te treden als bestuurslid van onze mooie vereniging. Na vorig seizoen afscheid genomen te hebben als selectiespeler en spelend lid heb ik onwijs veel zin om weer wat voor onze vereniging te mogen betekenen. Ik heb het afgelopen jaar bewust een stap terug gedaan, onder andere om te verhuizen en de marathon te lopen. Dit was heel fijn en goed, maar het kriebelt ondertussen enorm om weer wat vaker op de club aanwezig te zijn. Om dit in de rol als bestuurder te mogen doen is heel gaaf en is iets waar ik onwijs veel zin in heb.

Voor degenen die mij niet kennen: ik ben Sebastiaan Berkman. Inmiddels ben ik al zo’n 20 jaar lid van Vitesse en heb ik vele jeugd en senioren teams gespeeld. Ook als vrijwilliger heb ik door de jaren heen veel commissies van dichtbij gezien. Zo heb ik onder andere in de feest- en activiteiten commissie gezeten en ben ik 4 jaar voorzitter geweest van de sponsorcommissie. Ik werk voor e-commerce gigant Coolblue, waar ik samen met mijn teams zorg draag voor het doorontwikkelen en onderhouden van de Coolblue websites.

Zoals al geschreven heb ik onwijs veel zin om samen met mijn bestuursleden ervoor te zorgen dat Vitesse een nog mooiere club wordt dan het nu al is. Heb jij hiervoor ideeen of zijn er dingen die ik als kersvers bestuurslid echt moet weten, schroom dan niet en schiet mij even aan (of mail naar bestuur@kvvitesse.nl).