Een goede beheerder van de geldmiddelen is een absolute voorwaarde om de vereniging op een goede wijze te kunnen besturen.  Omdat onze huidige penningmeester is teruggetreden, zijn wij binnen het bestuur op zoek naar een opvolger.

Draag jij onze mooie vereniging een warm hart toe? Vind je het leuk bestuurlijk actief te zijn? Heb je affiniteit met cijfers? Kom dan bij ons op de lijn voor een gesprek. We vertellen je graag wat deze rol inhoud en hoe we als bestuur met elkaar omgaan.

Een korte toelichting

De penningmeester is samen met de overige bestuursleden verantwoordelijk voor het beleid en bestuur van de vereniging. De penningmeester is primair verantwoordelijk voor het financiële beleid van de vereniging en alle financiële transacties die plaatsvinden. De penningmeester maakt deel uit van het dagelijks bestuur, van de financiële commissie en legt namens het bestuur verantwoording af aan de Algemene Ledenvergadering.

De financiële commissie is in het leven geroepen om huidige en toekomstige penningmeesters van onze club te ondersteunen. Zo hoeft de nieuwe penningmeester niet alles in zijn eentje te doen.

Ben jij benieuwd?

Voor meer informatie over deze rol, kun je contact opnemen met de bestuursleden via  e-mailadres bestuur@kvvitesse.nl We nodigen jou uit om met ons te verkennen hoe we samen de vereniging financieel gezond kunnen houden.

Met vriendelijke groet,

Grady Stoopendaal