Vanuit het bestuur

Het is half augustus en de 1ste korfballers melden zich alweer op de velden en in D’n Otter, een ieder is druk met zijn eigen voorbereiding om fit aan het nieuwe seizoen te deel te nemen. De Combifitters gaan de hele zomer gewoon door en onze kantine is en was op dinsdag, donderdag avond en zaterdagmiddag geopend voor vertier.

Bestuurlijk zijn het drukke maanden deze zomer, de jeu de boulers hebben ons laten weten als zelfstandige club verder te willen en dit maakt dat we een groot aantal zaken moeten regelen. Hier zijn we druk mee echter na 31 augustus is dit afgerond, dan gaan we door als KV Vitesse korfbal en zijn de boulers net als CAV Energie en BVV Barendrecht onze buren.

Achter de schermen wordt er ook hard gewerkt samen met de commissie technische zaken om ook weer het komende seizoen als commissie vanuit een solide basis te kunnen werken. Dit vraagt veel inzet ook tijdens de zomer maanden en de uitkomst van deze gesprekken verwachten we in de komende ALV te delen.

Ben je al terug van vakantie dan zien we je graag op de club voor wat in en ontspanning en mag je nog met vakantie dan wensen we je veel plezier.