Wedstrijd van de Week: Vitesse E5 – Maassluis E5

Ook deze week zetten we weer een wedstrijd in het zonnetje met de Wedstrijd van de Week. Deze keer een wedstrijd van de E5!

Vitesse E5 bestaat zowel uit kinderen die vorig jaar in de F speelden en nieuwe kinderen. Het team bestaat uit 2 jongens: Thijs en Mels en 4 meiden: Floortje, Julia, Tess en Veerle.

Op het veld was het nog wennen om met elkaar te spelen, maar inmiddels kunnen ze elkaar goed te vinden. Hierdoor hebben ze twee van de laatste drie zaalwedstrijden gewonnen. Dit heeft er voor gezorgd dat de E5 op een mooie 3de plek staat, maar ze willen natuurlijk kampioen worden!

De coaches Stijn en Mattias helpen het team om zich te ontwikkelen en in hun eerste zaalcompetitie veel plezier met elkaar te hebben. Gelukkig hebben ze allemaal genoeg energie en zin om er alles aan te doen dat de punten in Barendrecht blijven.

Vitesse E5 zal aanstaande zaterdag spelen tegen de nummer 2 van de ranglijst, Maasluis E5. Bij een bij een overwinning kunnen ze deze positie overnemen en zijn ze weer een stapje dichterbij het kampioenschap!