De voorjaarsvakantie is weer voorbij, dus we gaan weer verder met korfballen en ook weer verder met de Wedstrijd van de Week. Deze week zijn onze jongste spelers aan de beurt: Vitesse F1!
De F’jes begonnen dit jaar met een lastig veldseizoen. Veel van de kinderen moesten natuurlijk nog wennen aan het spelen van wedstrijden, maar na een paar wedstrijdjes ging het steeds beter en beter. In dit zaalseizoen gaat het zelfs zo goed, dat het team op een gegeven moment bijna 1e kon worden. Inmiddels speelt Vitesse F1 om de derde plaats en komende wedstrijd tegen DVS’69 is belangrijk om deze plek te bemachtigen.
Maar voor de trainers van dit topteam maakt het niet uit of de F1 3e wordt of niet. Ze zijn nu al heel trots op Mila, Charlie, Floor, Finn, Noah, Sophie en Sverre!