Navigeer eenvoudig

Body Match Int. is in maart 2013 opgericht door Karin Ras. Zij begeleidt mensen op het gebied van voeding, daarbij gebruik makend van de ondersteunende voeding van Herbalife. De doelen verschillen per persoon. Karin begeleidt mensen die graag een snel, uitgebalanceerd en evenwichtig ontbijt willen, een gezondere leefstijl, meer vitaliteit, betere sportprestaties en ook mensen die doelen hebben op het gebied van gewichtsbeheersing (afslanken en aankomen) en/of gezond oud worden.

Samen met de klant wordt het huidige eet- (en drink-)patroon in kaart gebracht en Karin maakt een voedingsschema op maat, afgestemd op de gewenste doelen. Daarnaast wordt er een fitcheck gedaan op de weegschaal en iedereen wordt periodiek begeleid bij het behalen van de doelen. De voeding van Herbalife is ondersteunend bij een dagelijks evenwichtig voedingspatroon. Naast de 1 op 1 begeleiding kunnen klanten ook deelnemen aan challenges zoals de Weight Loss Challenge en de 21 dagen Challenge. Beide zijn in groepsverband. Super leuk en motiverend bij het bereiken van de doelen. Plezier maakt hier een belangrijk onderdeel van uit.

Daarnaast houdt Karin zich ook bezig met het coachen en opleiden van nieuwe voedingscoaches. Mensen gezonder en blijer maken is een streven van het bedrijf.
Als sponsor bij Vitesse verzorgt Karin jaarlijks informatiebijeenkomsten voor (selectie)spelers om het belang van goede voeding bij sportprestaties onder de aandacht te brengen. Daarnaast begeleidt zij diverse individuele leden bij het bereiken van hun specifieke doelen. Voor alle leden van Vitesse geldt een sponsorkorting van 25%. Wie benieuwd is naar haar begeleiding en de voeding van Herbalife, kan altijd contact opnemen voor een vrijblijvend proefpakket en/of een kennismakingsgesprek.

Mailen kan naar www.bodymatchint.nl. Karin is telefonisch bereikbaar via 0646364183. Voor meer informatie klik hier.

Karin Ras
Sfeerimpressie