Navigeer eenvoudig

Welkom bij Korfbalvereniging Vitesse!

Korfballen bij KV Vitesse is sportiviteit en sportplezier in één. Welkom bij Korfbalvereniging Vitesse!

Korfbal is een gemengde sport: jongens en meisjes spelen samen in één team. Korfbal is een sport waar actie, plezier, balvaardigheid en samenspel bij elkaar komen. Dat kun je bij KV Vitesse op verschillende niveaus en leeftijden doen. De allerkleinsten (onze leeuwtjes) kunnen al vanaf 3,5 jaar meedoen met de leeuwtjestraining op woensdagmiddag. Hoe ouder je wordt, ga je steeds een stapje verder in het korfbalspel. Zo blijf je je ontwikkelen!

.

Benieuwd naar korfbal voor de F-jes?

Buiten- en binnensport!

Er zijn twee veldseizoenen en één zaalseizoen. Eind augustus tot en met eind oktober is het eerste veldseizoen. Eind maart tot en met juni het tweede veldseizoen. Onze sportvelden en onze gezellige kantine zijn op sportpark De Bongerd (Dierensteinweg 6B in Barendrecht).

Van begin november tot ongeveer eind maart trainen en spelen we binnen. Sporthal De Bongerd (Dierensteinweg 6 in Barendrecht) is dan onze thuishal waar de meeste trainingen en wedstrijden plaatsvinden. Aangezien we veel teams hebben, trainen we ook in sporthal De Waterpoort in Barendrecht.

Extra leuk!

Naast korfbaltrainingen en wedstrijden en toernooien organiseren we veel leuke extra activiteiten voor jong en oud. Voorbeelden zijn het beroemde Vitesse kampweekend, het schutterstoernooi en het Sinterklaasfeest.

Kom je proeftrainen?

Kom deze leuke sport ontdekken en train drie keer gratis mee! Afhankelijk van je leeftijd kun je meetrainen op de volgende dagen/tijden:

• Leeuwtjes (vanaf 3,5 jaar) op de woensdagen van 17:30 tot 18:30 uur.
  • F (2016 / 2017) op de woensdagen van 17:30 tot 18:30 uur.
  • E (2014 / 2015) op de dinsdagen en donderdagen van 18:00 tot 19:00 uur.
  • D (2012 / 2013) op de dinsdagen en donderdagen van 18:00 tot 19:00 uur.
  • C (2010 / 2011) op de dinsdagen en donderdagen van 19:00 tot 20:00 uur.
  • Ben je ouder en wil je meetrainen met de B, A of senioren, mail ons dan via ctz@kvvitesse.nl

Alle trainingen zijn op de velden van Vitesse op de Bongerd aan de Dierensteinweg 6B.

Kom dus ook!

Wil je komen korfballen? Geef je dan hier op voor drie gratis proeftrainingen.

Direct aanmelden als lid kan natuurlijk ook! Klik hier.

Heb je vragen over KV Vitesse of over korfbal, stuur dan een mail naar ctz@kvvitesse.nl.