Navigeer eenvoudig

Commissie Sponsoring & PR

Deze commissie is onder andere verantwoordelijk voor alles omtrent het sponsoren; van het werven en het onderhouden van contacten tot aan het organiseren van sponsoravonden en sponsoracties. Daarnaast is onze PR-tak verantwoordelijk voor de communicatie intern (zoals website en social media) en extern (zoals verslagen en andere info in de locale en regionale pers).

Bij KV Vitesse bent u als sponsor dan ook meer dan welkom! Door uw naam te verbinden aan een vereniging waar een goede sfeer en samen sporten belangrijk zijn, komt uw organisatie in een positief daglicht te staan.

Door sponsoring draagt u er aan bij dat wekelijks meer dan 300 leden kunnen sporten, maar ook dat we u kunnen ontvangen op onze prachtige accommodatie op sportpark De Bongerd, inclusief een kantine waar volop aandacht is voor gezonde snacks. Kortom, u draagt met uw organisatie maatschappelijk bij!
Uw logo is zichtbaar op de website en daarnaast zijn er diverse mogelijkheden die wij graag onder uw aandacht brengen. Zo kunt u online de sponsorgids van Vitesse downloaden en gaan wij graag met u in gesprek over de manier waarop u als sponsor kunt bijdragen aan KV Vitesse en wat wij als vereniging voor u kunnen betekenen.
Wist u trouwens dat Vitesse al vele decennia ook een jeu de boules afdeling heeft?

De commissie Sponsoring & PR is te bereiken via sponsoring@kvvitesse.nl. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van sponsoring bij Vitesse? Klik dan door voor onze speciale sponsorgids, waarin alle mogelijkheden rondom sponsoring worden toegelicht.
Wij horen graag van u!

De commissie bestaat momenteel uit:

Leo van der Pol  – Voorzitter
Nicki Jansen – Sociale media