Navigeer eenvoudig

Arbitragecommissie

De arbitragecommissie zorgt ervoor dat er bij alle wedstrijden scheidsrechters worden ingedeeld. Dit is van belang voor iedereen. Vanaf het moment dat je gaat spelen in de A-jeugd, word je ingedeeld om wedstrijden te gaan fluiten. Hoe ouder je wordt, hoe hoger het team dat je zal moeten fluiten.

De commissie bestaat uit, Marijn de Groot voorzitter, Remon van Coolegem lid, Chris Tempelman lid/advisuer en Bert Gelissen lid

Als commissie gaan we aan de slag met de invoering van het spelregelbewijs bij verschillende categorieën, begeleiding van scheidsrechters zowel binnen als buiten de club en het contact met het KNVK over scheidsrechterszaken.

Mocht je vragen hebben over zaken die met arbitrage van doen hebben dan zijn wij te bereiken op arbitrage@kvvitesse.nl of spreek een van ons op zaterdag even aan.