ELINE LUIJENDIJK EN LISANNE BODDÉ BIJ JOS VIS OP DE RADIO

Dinsdag 4 februari 2020 in PODIUM VIS op Exxact Barendrecht

Iedere dinsdag tussen 20.00 en 22.00 uur biedt presentator Jos Vis een podium aan veel interessante gasten, verenigingen en diverse organisaties uit Barendrecht e.o.

Dinsdag 4 februari tussen 20.00 en 21.00 uur: Eline Luijendijk en Lisanne Bodé

In dit uur maakt u kennis met Eline Luijendijk en Lisanne Bodé. Ze zijn beiden vanaf hun jeugd actief bij KV Vitesse en hebben al veel wedstrijden gespeeld in het 1e team. Alle reden voor Jos om beide dames naar de studio te halen. Hij praat met hen niet alleen over hun korfbalcarrière. Nee, ook hun dagelijkse bezigheden komen aan bod. Verder brengen ze allebei hun favoriete muzikale top 3 mee en 1 muzikale guilty pleasure. Na vanavond weten we dus (bijna) alles van de korfbalsterren.

De “live” uitzendingen van Podium Vis zijn iedere dinsdag van tussen 20.00 en 22.00 te beluisteren bij Exxact Barendrecht. Het is te ontvangen op 106.4 FM in de Ether wereldwijd en 105.9FM op de kabel. Ook zijn wij te beluisteren op de apps van Tuneln en RadioNED. Voor meer nieuws, informatie of wilt u dit programma beluisteren? Ga dan naar www.exxact.nl.

Namens Vitesse veel succes en plezier Eline en Lisanne!