COMBIFIT PARK VITESSE OFFICIEEL GEOPEND

Vitesse is al lang niet meer alleen de groeiende korfbalverenging in Barendrecht, dat eind dit jaar haar 90-jarig bestaan viert. Ruim een jaar geleden mocht Vitesse zich gelukkig prijzen met een gloednieuw Combifit park direct naast de kunstgras (korfbal) velden. Voorzitter Willem Booij had zich al langer sterk gemaakt voor deze vernieuwing, maar daartoe moesten eerst daadkrachtige sponsoren gezocht worden.

Die zoektocht duurde niet lang, want Allround Cargo Handling wist het initiatief van Vitesse op waarde te schatten en droeg voor het overgrote deel bij aan de kosten van dit project. Eigenaar Edwin Roos kwam samen met broer Fred en moeder Anneke het park officieel openen. Dat was een mooi moment, want het Combifit park draagt vanaf nu de naam van Wim Roos, oprichter van Allround Cargo Handling en tientallen jaren bevlogen lid van Vitesse. Helaas is Wim ons een aantal jaren geleden ontvallen, maar zijn naam leeft voort op het sportpark.

Ook Thomas Hilbrands was aanwezig, want zijn bedrijf Easy Road Transport zorgde ook voor een belangrijke financiële bijdrage bij de totstandkoming van dit project.

In een jaar tijd is het aantal deelnemers van 8 naar meer dan 30 gestegen, van jong tot oud, korfballers en niet korfballers; een prachtige ontwikkeling. Wil je ook eens vrijblijvend kennismaken met Combifit bij Vitesse? Mail dan even naar combifit@kvvitesse.nl.