CTZ weer compleet!

Op 1 maart informeerden wij jullie dat we een nieuwe voorzitter voor de CTZ zochten. Vandaag hebben we mooi nieuws om te delen.

We hebben na de vervulling van alle vacatures binnen de CTZ ook weer een voorzitter: Mario Booij heeft bij de CTZ in nieuwe samenstelling en bij het bestuur aangegeven dat hij doorgaat in zijn rol als voorzitter.

Hij zei daar zelf over: “In de afgelopen periode is mij duidelijk geworden dat het voor mijzelf niet voelt als het juiste moment om te stoppen. Onder andere het feit dat de CTZ met het aantal coördinatoren dat we hebben kunnen toevoegen sterker bezet is dan ooit, geeft mij de mogelijkheid alsnog aan te blijven als voorzitter. Er staat een enorm sterke CTZ, met stuk voor stuk bevlogen, betrokken en proactieve mensen met een groot hart voor de club waar ik enorm veel vertrouwen in heb. Ik ben er van overtuigd dat we daar de komende jaren ook de vruchten van gaan plukken als club. Deels door hun dagelijkse inzet, en deels door de veranderingen of verbeteringen die vanuit het 5 jaren plan naar voren komen. Wat daarnaast een belangrijk onderdeel voor mij is om door te gaan, is de ambitie die binnen de club leeft om verder te komen met elkaar, zowel op het gebied van prestatie als op het gebied van verenigingsgevoel. Die twee gaan hand en hand en daar wil ik mij ook voor inzetten. We maken als club momenteel hele mooie stappen en ik kijk er naar uit om daar ook volgend jaar deel van uit te maken samen met onze commissie.“

We zijn als bestuur blij dat voor het einde van dit mooie seizoen de CTZ weer op volle sterkte is. We bedanken de vertrekkers Sharlynn en Sjoerd voor hun inzet en bijdragen. Dat geldt uiteraard ook voor de zittenblijvers en speciaal voor Mario. En we heten de nieuwe leden van harte welkom.

Veel succes en plezier in jullie bijdragen aan onze club!

Het bestuur