Zaterdag 14 mei is Vitesse D2 team van de week! Het is een team met veel nieuwe, maar nu al talentvolle korfballers dat een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt dit seizoen. Van de derde plek gedurende de eerste helft van de veldcompetitie naar voorlopig de eerste plek gedurende de tweede helft van de veldcompetitie, is een mooi resultaat.

In een spannende wedstrijd wist de D2 voor de vakantie met 5-7 te winnen uit bij DVS, en daarmee gelijk de bovenste plaats te bemachtigen. Aankomende zaterdag 14 mei speelt de D2 een belangrijke wedstrijd thuis tegen de nummer 2, KCR D3, in de strijd om de eerste plaats. Ze spelen om 9:00 thuis en kunnen alle support gebruiken, dus kom Cas, Joey, Damian, Sven, Ilja, Rachel, Marit, Melissa en Marith en de coaches Robin, Mik, Eva en Maikel aanmoedigen!