Dringende oproep: coaches gezocht

Zo vlak voor het zomerreces nog een dringende oproep van de CTZ.

We zijn zeer blij met de inzet van onze trainers en coaches. We willen iedereen dan ook graag vanaf deze plaats bedanken voor hun inzet afgelopen seizoen.

Binnenkort zal bekend worden wie welke ploeg komend seizoen onder zijn of haar hoede heeft. We zijn al een heel eind met de invulling, maar er ontbreekt nog wat.

We zoeken nog een trainer/coach naast Tamara Buurman voor op de A2, we zouden graag nog een derde trainer/coach naast Jeroen Bosker en Dylan van der Jagt bij de B2 zien en we zoeken nog trainers/coaches voor de C2.

We hebben veel opties al bekeken en heel wat mensen benaderd, maar misschien hebben we (per ongeluk) jou over het hoofd gezien. Spelers, speelsters, gestopte spelers of speelsters, ouders of andere leden kunnen zich melden. Schroom niet en laat je interesse blijken bij ons. Dat kan samen of als drietal zodat we in een soort roulatiesysteem kunnen werken. Gezamenlijk tot een creatieve oplossing komen moet lukken.

Mochten we er niet in slagen de juiste mensen te vinden, dan zien wij ons als CTZ genoodzaakt met teamverplichtingen te gaan werken. Dat kan ook een prima oplossing zijn, waarbij je 1x in de paar weken gevraagd wordt bij een training of wedstrijd aanwezig te zijn. Maar zo ver hoeft het toch niet te komen?

Wij horen graag van jullie!

CTZ KV Vitesse