Beste leden,

Het is nog ver weg, maar 27 april viert onze Koning weer zijn verjaardag. Veel basisscholen organiseren hiervoor de Koningsspelen. Een gelegenheid om kinderen kennis te laten maken met sport. Wij zijn door een aantal basisscholen benaderd om het onderdeel korfbal te verzorgen op de koningsspelen. Een mooie kans om kinderen kennis te laten maken met korfbal, die we als Vitesse met beide handen aan willen pakken.

Maar hier ben jij voor nodig! Ben jij vrijdagochtend 22 april van 08.00 tot 13.00 beschikbaar en vind je het leuk om namens Vitesse kinderen kennis van de basisschool te laten maken met korfbal? Dan zoeken we jou! Stuur een mailtje naar activiteiten@kvvitesse.nl of een persoonlijk bericht naar Martijn Kooij voor meer informatie en om je op te geven. We zijn op zoek naar minimaal 6 vrijwilligers.

Met vriendelijke groet,
Martijn Kooij

PS: Het is eventueel ook mogelijk om een clinic te verzorgen in het kader van een (maatschappelijke) stage.