Beste leden en vrienden van Vitesse,

De Grote Clubactie is begonnen. Vitesse doet dit jaar weer mee. We willen zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is Nieuwe Ballen voor alle teams. Hiervoor zijn Superloten ideaal.

Naast de reguliere loten verkopen we ook Superloten. Een Superlot vertegenwoordigt 50 loten en heeft een waarde van € 150,- waarvan 80% (€ 120,-) naar onze vereniging gaat. Help ons doel te behalen door een Superlot te kopen en maak kans op mooie prijzen.

Voordelen voor jou
• Met de aanschaf van 50 loten maak jijzelf 50 keer kans op mooie prijzen uit de Grote Clubactieloterij.
• Als koper kan je deze 50 loten ook weggeven aan personeel, relaties of klanten.
• De aankoop van een Superlot kan worden ingezet om publiciteit te genereren op zowel onze als jouw eigen website en/of socialmediakanalen.

Door de aankoop van een Superlot maken wij bovendien kans op € 5.000,- extra voor onze clubkas! Koop daarom een Superlot door onderstaande qr code te scannen of door direct naar de link te gaan: https://lot.clubactie.nl/superlotkopen/korfbalvereniging-vitesse/230507 . Je kunt ook contact opnemen met ondergetekende voor meer informatie.

We gaan voor een geweldig resultaat en hopen op jouw steun. Jouw inzet is goud waard!
Met vriendelijke groet,

Carla Vermaire, Cindy Hameete en Esther Sap
Voor vragen kunt u mailen naar: groteclubactie@kvvitesse.nl