Zaterdag 25 juni is het zo ver ! De KV Vitesse Slotdag. Op die dag willen we een bekend evenement van stal halen: Het Schutterstoernooi ! Het toernooi heeft wee jaar niet door kunnen gaan vanwege de Corona periode, maar nu kan/mag het weer en we hebben er zin in. De opzet is hetzelfde als “vroeger” met een hoge en lage palen competitie waar dus alle leden van Vitesse aan mee kunnen doen maar ook ouders of andere betrokkenen van Vitesse die het eens willen proberen worden uitgenodigd om deel te nemen.

Bij deze het verzoek aan alle leden van de F t/m de G om je in te schrijven voor dit geweldige evenement. Het toernooi start om 13.30 uur en hopen te eindigen rond 18:00. Uiteraard bestaat er de mogelijkheid om daarna lekker te blijven eten/drinken en zal onze kantinecommissie een heerlijk menuutje in elkaar draaien om de hongerige magen te vullen.

Inschrijven kan per koppel (tweetal) door een mail ter sturen naar leo.visser@tip.nl Geef in de e-mail duidelijk aan met wie je een koppel vormt en of je op lage of hoge palen wil schieten. Je krijgt daarna een bevestiging van je deelname. Inschrijving sluit op woensdag 22 juni om 23:59.

Be there!

N.B. : Mogelijk kan de aanvangstijd veranderen i.v.m. het aantal deelnemers maar we laten tijdig weten hoe laat we het toernooi gaan beginnen.