In memoriam Ed Kaats.

In december ontvingen we het droevige bericht dat Ed Kaats is overleden.

Hij was samen met zijn vrouw Yvonne 6 jaar lang kantinebeheerder in de overgang van het spelen op het sportpark Ziedewij naar de Bongerd. Daarnaast heeft hij de afdeling Jeu de Boules opgericht samen met Rene Duran. Hij was de eerste jaren daarvan de voorzitter.

Verder speelden zij samen jarenlang bij de senioren, vaak ook samen met hun zoons Danny en Olaf. Ook hun derde zoon, Edgar was jarenlang lid van de club. Hij speelde met Miranda Lems in de selectie en zij sloten een korfbalhuwelijk. Kortom een echte korfbalfamilie die tot op de dag van vandaag actief verbonden is met Vitesse via Danny en Grady.

We hebben Ed de laatste jaren nog enkele keren op onze club mogen verwelkomen. Met zichtbaar plezier genoot hij van de sfeer en de club.

Wij wensen zijn vrouw Yvonne, de kinderen en kleinkinderen veel sterkte in deze verdrietige periode.

Namens het bestuur,

Willem Booij