Aanstaande zaterdag zaterdag 23 september om 16.45 uur staat er een belangrijke korfbalwedstrijd op het programma die je niet mag missen: KV VitesseVitesse 1 tegen Oranje-Wit 1!
Dit is niet zomaar een gewone wedstrijd op ons eigen veld, maar een heuse kraker tussen de 2 hoogst geklasseerde teams in deze overgangsklasse💪
Na een als debutant best indrukwekkende start met twee prachtige overwinningen op RWA en afgelopen zaterdag op Erasmus, prijkt ons vlaggenschip fier bovenaan. Wat betekent dit voor onze vlaggenschip en onze club? Dat we op koers liggen voor een plek in de Hoofdklasse, het op 1 na hoogste niveau van Nederland en de 3de mogelijke promotie op rij🏆🏆🏆
Voor beide teams in het scenario hetzelfde, winnen maakt dat je de Hoofdklasse kan ruiken, maar winnen van Oranje-Wit is geen sinecure. Dus kan Vitesse 1 (net als alle andere teams) alle mogelijke support gebruiken!
Dus de oproep aan alle Vitesse supporters om zaterdag naar de Bongerd te komen en als 9de man/vrouw achter het team te staan. Er worden prachtige voorgerechten geserveerd door Vitesse 2 en A1, waarvan Vitesse A1 ook op koers ligt voor de Hoofdklasse!
Oranje-Wit beschikt een sterk selectie, niet voor niets hebben zij ook 2 wedstrijden op rij gewonnen .
Kortom, kom in grote getale, trommel je teamgenoten en vrienden en familie op en draag onze Oranje Zwarte kleuren met trots🧡🖤!
Willem Booij