Zaterdag 16 maart zal de kampioenskoorts bezit nemen bij drie teams en de supporters van Vitesse.

In de namiddag zal in Den Haag, in het hol van de leeuw, de strijd los barsten tussen de nummers 1 en 2 in de stand. Vitesse 2 heeft genoeg aan een gelijkspel tegen Die Haghe 2 om het kampioenschap binnen te halen. Het tweede zal alle steun kunnen gebruiken van de trouwe Vitesse supporters. Die zullen in grote getalen afreizen naar de residentie en er gaan reeds geluiden dat er airbnb’ s en hotels geboekt zullen worden door Vitesse publiek om te overnachten om zo op tijd aanwezig te kunnen zijn.

Maar voor de supporters die hun eigen bed verkiezen boven een hotelbed kan de dag al vroeg beginnen in de Bongerdhal om twee teams aan te moedigen die ook kampioen kunnen worden. Daarna is er nog genoeg tijd om af te reizen naar Den Haag.

Om 9:00 uur start E3 zijn kampioenswedstrijd tegen PKC. E3 zal bij een overwinning zeker zijn van het kampioenschap. Bij een gelijkspel is het afhankelijk van ADO. Spannend genoeg dus voor de E3 van de trainers Lars en Bas. Aarush, Fenne, Jolie, Kay, Olivia en Ryan zullen jullie steun hard nodig hebben, dus wees er op tijd bij.

Direct na de wedstrijd van E3 zal Vitesse E2 aantreden om 10 uur. Dit team onder leiding van de trainers Job, Maikel en Jörgen is al drie weken zeker van het kampioenschap. E2 heeft alle elf de wedstrijden met winst afgesloten en wil de twaalfde en laatste thuiswedstrijd tegen de nummer 2 SKV E1, die al op 5 punten achterstand staat, proberen ongeslagen kampioen te worden. Het kampioenschap is al binnen, maar Lea, Eva, Evy, Femke, Luks en Oscar verdienen een grote supportersschare om hun kampioenschap glans te geven.

Dus we starten zaterdagochtend in de Bongerdhal voor de laatste zaalronde om 9 uur met Vitesse E3.

Vervolgens om 10 uur Vitesse E2.

Dan is er nog tijd voor een feestje in de kantine en kan de reis worden voortgezet naar Den Haag waar om 16:20 Vitesse 2 zal strijden met zijn directe concurrent Die Haghe voor de titel.

We heten jullie zeker bij deze drie wedstrijden van harte welkom om deze Vitesse kanjers te komen aanmoedigen!

KV Vitesse E2

Vervolgens om 10 uur Vitesse E2.

KV Vitesse E2