Korfbal Experience!

Op zaterdag 3 september 2022 organiseert KV Vitesse voor jongens en meiden van 3,5 tot en met 12 jaar de Korfbal Experience. Er zijn clinics en wedstrijden, zodat jongeren zelf kunnen ervaren en zien hoe leuk korfballen is!

Korfbal is een sport waar actie, plezier, balvaardigheid en samenspel bij elkaar komen. In de clinics komt dit volop aan bod. De clinic voor kids van 3,5 tot 8 jaar begint om 10:00 uur en duurt 45 minuten. Voor 8 tot 12-jarigen is de clinic van 11:00-11:45 uur. Daarnaast zijn er op 3 september diverse wedstrijden die laten zien hoe het korfballen voor de verschillende leeftijden gespeeld wordt.

De Korfbal Experience is een leuke manier om de diversiteit van het korfballen uit te proberen! Graag zien wij jullie op de sportvelden van Vitesse aan De Bongerd, Dierensteinweg 6B te Barendrecht.

Meer informatie en aanmelden via ctz@kvvitesse.nl