Korfballen op zaterdag 6 juni

Zaterdag 6 juni is er voor de F, E en D-ploegen de gelegenheid om onderling wedstrijdjes te korfballen op het veld van Vitesse.

Voor de duidelijkheid: het gaat om de huidige trainingsgroepen in deze leeftijdscategorieën. Dus zoals ze deze periode met elkaar trainen.

Wij willen graag dat iedereen die deze zaterdag aanwezig zal zijn zich opgeeft via het emailadres ctz@kvvitesse.nl. Uiterlijk voor donderdag 4 juni opgeven a.u.b.

Voor de duidelijkheid: het is geen verplichting er bij te zijn, wel een mooie gelegenheid voor de kinderen om weer eens korfbalwedstrijdjes te spelen.

Wij verwachten de spelers van de E en F om 10.00 uur op het veld.

Net als bij de trainingen graag wachten bij het hek tot je het veld op mag.

Ophalen op dezelfde manier, om 12.00 bij het hek.

De D-categorie wordt verwacht om 12.30 uur en kan worden opgehaald om 14.30 uur.

Alle geldende coronamaatregelen zijn uiteraard van kracht. De kantine is niet open en is er geen douchemogelijkheid. Ook zijn er helaas geen toeschouwers welkom.

Mochten er nog vragen zijn, dan zijn wij uiteraard bereikbaar op het ctz-mailadres.

We hopen jullie zaterdag 6 juni op het veld te mogen begroeten!

CTZ Vitesse