Beste allemaal,

Op vrijdag 24 mei zullen we ons 90 jarig jubileum aftrappen met de jubileum pub quiz. De quiz zal worden gehost door Ray Martin. Naast het presenteren van boksgala’s, darts clinics en sportevenementen schrijft, organiseert en presenteert Ray ook de gezelligste en meest veelzijdige quiz van Nederland. We hebben nog enkele plekken vrij voor de pub quiz, dus meld je snel aan in een team van 4 via jubileum90@kvvitesse.nl

Zaterdag 1 juni volgt de rest van het jubileum met om te beginnen een heel vol wedstrijdprogramma. Op enkele teams na spelen bijna alle teams thuis. We lopen ook richting de laatste competitie ronde, dus wellicht kunnen ook de eerste teams kampioen worden. Verder is er een pannakooi, een springkussen en je hebt de mogelijkheid om een hele stoere unieke Vitesse plaktatoeage te laten zetten.

In de middag gaan de wedstrijden gewoon door en komen op het eerste veld onder andere Vitesse 1, 2 en A1 in actie, maar ook op de andere velden zijn interessante wedstrijden te bekijken. Aangezien we ook richting de laatste speelrondes gaan kunnen de eerste team wellicht het kampioenschap al binnen slepen of er alles aan doen om handhaving in hun klasse veilig te stellen.

Tussen 14.30 en 17.00 uur staat er een reünie op het programma, dus ben je ooit lid geweest of op een andere manier bij Vitesse betrokken geweest en wil je graag herinneringen ophalen aan je tijd bij Vitesse, of wil je gewoon graag oude bekende weer eens zien, twijfel dan niet en kom gezellig langs. Heb je nog leuke foto’s of andere aandenken thuis liggen en wil je die graag delen, neem ze gerust mee. Laat even weten dat je komt via reunie90@kvvitesse.nl

Rond 18.30 word het Peter de Vriesplein  voor onze kantine omgetoverd tot een heus Food Court oftewel een foodtruckplein. Hier kan je voor €10,50 per persoon geniet van allerlei heerlijke gerechten. Denk hierbij aan hamburgers, spareribs, kip saté, een heerlijke pasta salade, een gezonde groene salade en natuurlijke mogen de frietjes niet ontbreken. Als afsluiting zal er ook een ijsmobiel staan, want wat is een maaltijd zonder toetje. Mochten er dieetwensen zijn geef ze gerust door. Meld je nog wel even aan op jubileum90@kvvitesse.nl zodat we weten dat je graag mee wil eten. iedereen is welkom, dus kom gezellig met het hele gezin. Ook tijdens het eten zullen het springkussen en pannakooi blijven staan zodat de kinderen zich vermaken en de papa’s en mama’s kunnen genieten van een drankje op ons terras.

Meld je uiterlijk zaterdag 18 mei aan voor het eten, want daarna sluit de inschrijving.

Na deze maaltijd is er de mogelijkheid om nog lekker een drankje te blijven drinken tijdens, hopelijk, een heerlijke warme en gezellige avond.

De jubileumcommissie