Beste Supporters! Vitesse 1 heeft jullie nodig!

Afgelopen zaterdag heeft Vitesse 1 een belangrijke stap gezet in de richting van de kruisfinales. Vitesse 1 staat 1e in de poule en hoeft alleen Weidevogels nog te trotseren om de 1e plek in de poule vast te stellen. Een plek die recht geeft op een gunstige uitgangspositie tijdens het spelen van de kruisfinales voor promotie. Zaterdag 02-04 speelt Vitesse 1 om 17u35 in Sporthal Rijneveen (Bleiswijk) en hier ben jij voor nodig! Kom samen met alle Vitessesupporters richting Bleiswijk om Vitesse te supporten.

Om dit mogelijk te maken heeft Vitesse heeft een bus geregeld waar leden kosteloos(!) gebruik van kunnen maken! Je kunt je hiervoor opgeven door een e-mail te sturen naar activiteiten@kvvitesse.nl. Vermeld in deze e-mail je naam, het aantal kaartjes en je telefoonnummer. We verzamelen om 15.45 op het (veld)clubhuis op sportpark de Bongerd. Hierdoor kan er ook nog een gedeelte van Vitesse 2 worden bekeken.
Let op: er is plek voor 50 personen, de plekken worden toegewezen op volgorde van aanmelding. Je plek is pas definitief na bevestiging per e-mail.  Aanmelden kan tot 31-03.

We hopen jullie natuurlijk allemaal te zien!

De Supportersvereniging