Eindsprint naar de kerstvakantie in 3..2..1…

Sint is weer vertrokken naar Spanje, maar gelukkig wel pas nadat hij nog even langs onze Leeuwtjes, F- & E’tjes is geweest. Een geslaagde avond, dat zeker, maar eigenlijk wil ik het hier even hebben over een aantal wedstrijden van afgelopen weekend. Want afgelopen zaterdag konden we genieten van wedstrijden die vallen in de trant van “wow, dat was spannend”. Tijd chronologisch beginnen we bij Vitesse 2 – een ontzettende spannende pot waar helaas ons tweede team in de laatste 10 seconden net naast de punten heeft gegrepen. Vervolgens heeft Vitesse 1 in een zinderende wedstrijd met een 28-29 overwinning tegen koploper Achilles punten weten te behalen. Als laatste ploeg van de dag mocht Vitesse 3 aantreden, en in een hard bevochten wedstrijd heeft zij in de laatste minuut de eerste winst van het zaalseizoen een feit kunnen maken.

En met nog twee weken te gaan, hopen we voor het publiek nog meer van deze wedstrijden te mogen aanschouwen. Echter, met hier en daar pijntjes, blessures en kuchjes zal het nog twee weken bikkelen worden om met een goed gevoel de kerstvakantie in te gaan.

Heb jij de digitale nieuwsbrief al gelezen? Check je mail! En heb je geen mailtje, lees hem dan hier! Heb jij de mail niet ontvangen, maar wil je deze wel voortaan krijgen. Stuur een mailtje naar nieuwsbrief@kvvitesse.nl en wij zorgen dat je toegevoegd wordt aan de lijst!

De redactie