Zaalcompetitie na de voorjaarsvakantie

Voor de meeste teams is het de afgelopen twee weken lekker rustig geweest: namelijk de voorjaarsvakantie. Hopelijk is iedereen ook weer heelhuids teruggekomen van een eventuele (ski)vakantie. Echter was het niet voor iedereen vakantie: Vitesse 3, Vitesse B3 en Vitesse E3 hebben nog een wedstrijdje ingehaald. Daarnaast is er ook weer een nieuwe podcast opgenomen! Heb jij hem al beluisterd?

Heb jij ook nieuws dat je wilt delen met de rest van de vereniging, stuur ons gerust eens een berichtje.

de Redactie

P.S. Heb jij de digitale nieuwsbrief al gelezen? Check je mail! En heb je geen mailtje, lees hem dan hier! Heb jij de mail niet ontvangen, maar wil je deze wel voortaan krijgen. Stuur een mailtje naar nieuwsbrief@kvvitesse.nl en wij zorgen dat je toegevoegd wordt aan de lijst!