Noodoproep!!

De CTZ van Vitesse doet bij deze een noodoproep. Wij hebben diverse pogingen ondernomen om al onze jeugdteams te voorzien van trainers en coaches, maar zijn er tot op heden niet in geslaagd alle teams te bezetten. Wij roepen een ieder (seniorlid, ouder, Vitessenaar) op om over de volgende oproep serieus na te denken.

Wat zoeken wij?

Een tweede trainer voor de A2.

Samen met Tamara Buurman heb je een bijzonder leuke en ambitieuze ploeg onder je hoede. Lijkt het je wat, laat je dan horen. Over allerlei manieren van invulling is te praten. Het minimale dat wij vragen is aanwezigheid bij de training van donderdag en op zaterdag bij de wedstrijden. Onderling met meerdere personen deze taak op je nemen is ook mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan het invullen met vier personen, dan betekent het twee keer per maand inzetbaar zijn. Of meld je als ploeg dan maken we een schema. Dat moet toch kunnen?

Een extra trainer bij de B2

De B2 heeft twee enthousiaste trainers (Jeroen en Dylan) die heel veel zin in het komende seizoen hebben. Zij zouden graag assistentie krijgen van iemand die ze met raad en daad bij kan staan. Trainingsavonden op dinsdag en donderdag en wedstrijden coachen op zaterdag. Wie o wie is bereid te helpen?

De C2 zoekt twee trainers

Voor de C2 zoeken we nog twee leuke trainers. Ruben en Stefan nemen de C1 onder hun hoede, met hen kun je optrekken en sparren aangaande de C2. Deze kinderen verdienen trainers/coaches die met een leuke groep een prettig seizoen kunnen draaien. Op weg naar aansluiting met de C1 en op weg naar leuke trainingen en wedstrijden. Kan ook met meerdere trainers en op die manier een poultje maken natuurlijk. Denk in oplossingen en kom met ideeën.

Ieder jeugdlid heeft recht op kundige en enthousiaste trainers. Help mee aan onze toekomst! Kom jij ons helpen?

Mochten we er niet in slagen om met z’n allen deze openstaande vacatures in te vullen dan zullen we als vereniging andere manieren moeten vinden om onze jeugd aan trainers en coaches te helpen. We kunnen niets eisen, dat weten we, maar we doen bij deze wel een dringend beroep op een ieders verantwoordelijkheidsgevoel.

Spreek iemand van de CTZ aan of mail naar ctz@kvvitesse.nl

Voor meer informatie of om je aan te melden!

CTZ Vitesse