PRACHTIG GEBAAR VAN ONZE HOOFDSPONSOR CAZDAK

Hieronder het bericht dat wij vandaag van onze zeer betrokken en trouwe hoofdsponsor Cazdak mochten ontvangen en waarvoor wij Pieter Roterman zeer erkentelijk zijn:

Allereerst wil ik namens Cazdak Dakbedekkingen BV / Cazdak Installatietechniek van KV Vitesse de gehele vereniging feliciteren met de behaalde kampioenschappen van Vitesse 1 en Vitesse 2.

Een historische gebeurtenis met als mooi resultaat dat Vitesse 1 na een lange periode eindelijk weer uit mag komen in de 1e klasse en Vitesse 2 zelfs in de overgangsklasse.

Afgelopen week is er al een klein feestje gevierd, maar de selectie zou het erg fijn vinden (zie hiervoor ook hun uitnodigingsfilmpje) om dit as. zaterdag 9 april na afloop van de eerste kruisfinales in de Bongerdhal met de gehele vereniging samen te vieren.

Een feestje dat niet alleen de selectie maar heel de vereniging verdient!

Proosten doen we samen en Cazdak Dakbedekkingen BV /Cazdak Installatietechniek BV biedt als trotse hoofdsponsor vanaf de rust van het eerste tot in de late uurtjes met veel plezier alle drankjes aan!

De Vitesse-selectie ontvangt u graag!

Namens Cazdak Dakbedekkingen,

Pieter Roterman