SPETTERENDE VRIJWILLIGERSAVOND

Eindelijk kon en mocht het weer: een vrijwilligersavond bij Vitesse, een bedankje namens het bestuur voor al die mensen die belangeloos hun tijd en energie in de club steken.

De organisatie van deze avond was in handen van de activiteitencommissie en die had een spetterende surprise uit de hoge hoed getoverd.

Live muziek in het clubhuis, dat was even geleden. Een spannende keuze voor deze vrijdag de dertiende, maar hij pakte geweldig uit.

De gloednieuwe band Time Obstacles (op Insta te volgen @timeobstacles) veranderde de kantine langzaam maar zeker in een swingend spektakel. In het begin was het even wennen voor zowel band als publiek, maar toen de boel was warmgedraaid, werd het steeds leuker in het clubhuis.

De dag voor S10 en de grote finale in Turijn bleek ook Time Obstacles makkelijk douze points te kunnen scoren. Hun optreden had wel een groter publiek verdiend, maar de mix van korfballers en boulers op de dansvloer was er een om niet snel te vergeten.

Na een spetterend slotstuk was de avond voorbij, maar zag deze wel de geboorte van de Vitesse House Band. Time Obstacles is een blijvertje en werd door de AC al direct geboekt voor de startdag na de zomervakantie.

De eerste vrijwilligersavond sinds jaren werd zo een mooi feest en zette Time Obstacles direct op de kaart.

(Voor meer foto’s: Klik hier)