Sportcafé Jos Vis nog eenmaal open voor Vitesse.

De oplettende kijker via de Vitesse livestream heeft het bericht ongetwijfeld opgepikt.

Oogst van de titel is dat Jos Vis en Hans van Hengel een prachtig gebaar maken naar Vitesse toe; het tekent de betrokkenheid bij onze vereniging.

Het vermaarde Sportcafé op Exxact Barendrecht is vorige maand gestopt, maar speciaal voor Vitesse opent Jos nog éénmaal de deuren.

A.s. donderdag staat tussen 19.00 en 20.00 uur korfbal centraal, hoe leuk is dat!

Jos ontvangt coaches Niels en Nathan, voorzitter CTZ Mario en de spelers Mandy en Sven.

Stem a.s. donderdag om 19.00 uur af op Exxact Barendrecht voor het echte slotakkoord van het Vitesse korfbal-café van Jos Vis

De uitzendingen van Exxact Barendrecht hoor of zie je als volgt:

In de regio Zuid-Holland via 106.4 FM in de ether of tv kanaal 924 bij Ziggo.

Bij KPN op tv kanaal 1027. Tevens online via de Exxact Barendrecht website of Exxact App.

Mis het niet: de Vitesse afterparty, waarna het licht in het Sportcafé definitief dooft.