!Update 29-01!
De deadline voor het aanmelden van de stampotmiddag was tot gisteren. Helaas is er te weinig animo en kunnen we de middag niet door laten gaan.
De Alpe d’HuZes cateringploeg

Vitessevrienden,

Het is jullie vast niet ontgaan dat een grote ploeg mensen binnen Vitesse komend jaar (weer) een pracht prestatie gaat neerzetten op de Alpe d’Hues. Dat doen ze om een zo’n groot mogelijk sponsor bedrag op te halen voor het KWF. Geld dat nodig is voor onderzoek en verbetering van behandelingen van die vreselijke ziekte kanker. De slogan is niet voor niets OPGEVEN IS GEEN OPTIE! Om dit mooie evenement ook binnen de vereniging breed uit te dragen hebben we een leuke combi bedacht: Geld inzamelen door een leuke verenigingsmiddag te houden op zondag 4 februari 2024: Een stamppot /snert middag met een gezellige, spannende, vrolijke, foute BINGO! We starten de middag met de Bingo stipt om 15.00, inloop vanaf 14.45. Als de bingo is afgelopen is er ruim tijd om nog even bij te kletsen voordat de stamppot op tafel komt. De middag is rond 18.30 afgelopen.

Het is ons doel om zo veel mogelijk geld in te zamelen! Daarom zijn er kosten verbonden aan de stamppotmiddag. Volwassenen €7,50 en kinderen (t/m 12 jaar) €5,00. Alle opbrengsten gaan naar de donatiepagina’s van de Alpe d’HuZes KV Vitesse teams. Iedereen die zich verbonden voelt met Vitesse of ons Alpe d’HuZes evenement is van harte welkom! Denk aan leden, oud-leden, ouders, broertjes, zusjes, opa’s, oma’s en nog veel meer. Op de stamppotavond kun je kiezen tussen hutspot met een bal gehakt, boerenkool met rookworst of een kom erwtensoep met rookworst. De hutspot en boerenkool kunnen eventueel ook met vegetarische bal, de erwtensoep is niet vegetarisch.

Ben jij er bij? Meld je dan nu aan! Aanmelden kan per mail naar activiteiten@kvvitesse.nl.
Vermeld in je mail

1. Je naam/namen
  2. Wat je wilt eten (hutspot, boerenkool of erwtensoep)
  3. Vegetarisch ja/nee (alleen hutspot en boerenkool)

Opgeven kan tot en met 28 januari. Geef je dus snel op!

Wil je alleen meedoen aan de bingo? Ook dat kan! Meld je dan ook aan via activiteiten@kvvitesse.nl. Kosten: €5,00