SUPER SATURDAY BIJ VITESSE

April mag dan koud beginnen, bij Vitesse kun je jezelf heerlijk opwarmen met een zaterdag zoals we die zelden meemaken. Het is met recht Super Saturday voor Vitesse.

Zowel het eerste, tweede als derde kunnen kampioen worden in hun klasse en strijden daarna in kruisfinales om de felbegeerde promotie.

De laatste keer dat Vitesse 1 in de zaal kampioen werd, is een decennium geleden, dus het wordt de hoogste tijd. A.s. zaterdag speelt Vitesse 1 om 17.35 uur in Bleiswijk tegen Weidevogels. Het zal aanvoelen als een thuiswedstrijd, want er gaat een heuse supportersbus mee om het vlaggenschip aan te moedigen. Bij winst is de titel zeker en zijn de kruisfinales een formaliteit. Elke andere uitslag zorgt voor veel rekenwerk en is hogere wiskunde voor fijnproevers.

Vitesse 2 kan zelfs promotie naar de overgangsklasse afdwingen, een geweldige prestatie.

En ook Vitesse 3 gaat op voor de titel en promotie, evenals B1, C3, E1, E2 en F1.

Bovendien zijn Vitesse 6, D1 en E3 al kampioen, dus een ongekende weelde voor de Barendrechters.

Zaterdagavond is de veldkantine dan ook vanaf 20.00 uur open tot de late uurtjes om al dit korfbalgeweld op passende wijze te vieren. Het zal nog lang onrustig blijven op De Bongerd….