Zaterdag 14 mei was de D2 wedstrijd van de week!

Na een bezoek van de voorzitter Willem en met de aanmoedigingen van het aanwezige publiek, waren de spelers van D2 klaar om de strijd om de koppositie aan te gaan.

De eerste helft ging het erg gelijk op, en werd er weinig gescoord: de ruststand was 1-1.

Vrij snel na rust wisten Vitesse en KCR allebei te scoren, wat de stand op 2-2 bracht. Hierna ging Vitesse aanvallender spelen. Er kwamen meerdere kansen per aanval. Doordat er goede steunen werden gelopen, konden er veel doorlopers en schoten worden genomen. Door een paar mooie schoten, ook van grotere afstand, lukte het Vitesse om een gat te slaan. Zo stond het vijf minuten voor tijd ineens 5-2. KCR probeerde nog terug te komen en kwam nog op 5-3, maar Vitesse bleef het daarna in de verdediging goed dichthouden.

Dankzij deze mooie 5-3 overwinning heeft Vitesse nu de koppositie in de poule!

Voor foto’s van deze wedstrijd: klik hier.